Katalógus, Újság, Prospektus árkalkulátor
Válassz Katalógus, Újság, Prospektus méteret
Miért válasszam a prospektus, újságot reklámozásra?
-
Széles közönség elérése: A prospektusok és újságok révén széles körű közönséget érhetsz el, mivel ezeket a kiadványokat sokan olvassák, és elérhetők különböző demográfiai csoportok számára.
-
Célcsoport-specifikus: A prospektusok és újságok lehetővé teszik a célcsoport-specifikus reklámokat, mivel különböző kiadványok különböző célközönségeket céloznak meg, így hatékonyan elérheted az adott célcsoportot.
-
Közvetlen érintkezés lehetősége: A prospektusok és újságok lehetőséget kínálnak a közvetlen érintkezésre az olvasókkal, akik fizikailag tartják a kiadványt a kezükben, így hatékonyan közvetítheted az üzenetedet vagy promóciód.
-
Személyre szabhatóság: A prospektusok és újságok lehetőséget adnak a személyre szabhatóságra és testre szabásra, így rugalmasan alkalmazkodhatsz az adott kiadvány stílusához és tartalmához.
-
Hosszú élettartam és megőrzés: A prospektusok és újságok hosszabb élettartammal rendelkeznek, és sok olvasó megőrzi őket, így hosszú távon is hatékonyan közvetíthetik az üzenetedet vagy promóciód.
Ezek az előnyök azt mutatják, hogy a magazinok, prospektusok reklám szempontból is kiemelkedő fontossággal bírnak.
Egy jó prospektusnak az alábbi öt pontot érdemes figyelembe vennie:
-
Kiemelkedő tervezés és design: Fontos, hogy a prospektus vonzó és professzionális megjelenésű legyen, amely felkelti az olvasók figyelmét és pozitív benyomást kelt róluk.
-
Tartalmas és informatív: A prospektusnak tartalmasnak és informatívnak kell lennie, hogy részletesen bemutassa a vállalkozásodat, termékeidet vagy szolgáltatásaidat, és releváns információkat nyújtson az olvasóknak.
-
Közvetlen és hatékony üzenetátadás: Fontos, hogy a prospektus közvetlen és hatékony módon közvetítse az üzenetet vagy az ajánlatot az olvasók felé, és ösztönözze őket az intézkedésre.
-
Célközönség-specifikus: A prospektusnak célcsoport-specifikusnak kell lennie, azaz meg kell felelnie az olvasók igényeinek és érdeklődésének, hogy hatékonyan kommunikálhasson velük.
-
Mérhető eredmények és hívásra való ösztönzés: Fontos, hogy a prospektus tartalmazzon mérhető eredményeket és hívásra való ösztönzést, például kuponokat, kedvezményeket vagy elérhetőségeket, amelyek segítségével nyomon követheted a prospektus hatékonyságát és ösztönözheted az olvasókat az intézkedésre.
-
irka
1000db, 350, 10*7, 4+4
Kedves Sprinter Nyomda! Köszönjük szépen, hogy az idei kártyanaptárainkat is ilyen szépen megoldottátok. Nagyon jó, hogy ennyire kreatív grafikusaitok vannak, mert a amellett, hogy minőségben I. osztályú a kivitelezés, lendületes, fiatalos a naptárak megjelenése is. Üdvüzlettel: Szűcs Attila ügyvezető ig. -
irka
100-100db, pvc fényes, 20x20cm, 4+0
-
irka
3db, molino, 85x200, 4+0
-
irka
470db, hozott, lc6, 4+0
-
irka
2x50db, 200g műnyomó , 90x50mm, 4 szín color
Teljesen rendben volt minden. Az elkészült munka minősége is jó. Egyedül annyi problémám volt, hogy Campona átvételt jelöltem meg, de nem tudtam ott átvenni, mert - mint kiderült - az az üzlet már nem működik, sajnos a honlapról nem lett levéve. -
irka
1db, 510gr kültéri ponyva, 3x1,3m, 4+0
-
irka
3x104dbdb, 350gr, 90x50, 4+4
A kolléga gyors és jó munkát végzett. Szépen kinyomtatták a névjegykártyánkat. -
irka
10db, 200g műnyomó , 59X42 (cm), 4 szín color
Nagyon korrektek és gyorsak a srácok! -
irka
600db, boriték , la4, 1+0